Termeni și Condiții

IDENTIFICAREA COMERCIANTULUI

SC BLOOM GROW SRL (denumita in continuare “Bloombio.ro”, ”site”, “noi” sau similar) este o companie din Romania, cu sediul in Pitesti, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul  J3/255/02.02.2021, cod fiscal 43655985, telefon 0731.336.290, email contact@bloombio.ro.

Site – prin Site se va intelege domeniul www.bloombio.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.

Date de contact:

SC BLOOM GROW S.R.L are sediul in str. Pictor Nicolae Grigorescu nr.27, Pitesti.

Email: contact@bloombio.ro.

Tel: 0731.336.290

Registrul Comertului J3/255/02.02.2021,

CUI: 43655985

RO85 BTRL RONC RT05 8667 7601, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Pitești Nord.

Scopul Termenilor și Condițiilor

Pentru a înțelege mai bine termenii și condițiile de utilizare a site-ului nostru web, inclusiv modul de înregistrare și de creare a unui cont de utilizator (fie în calitate de consumator, fie în numele unei persoane juridice), precum și pașii de urmat pentru a plasa o comandă, vă rugăm să citiți informațiile de mai jos.

Acceptarea acestor termeni și condiții, precum și a Politicii de confidențialitate, este necesară pentru a utiliza acest site web și pentru a crea un cont de utilizator (inclusiv acordul pentru utilizarea cookie-urilor). Aceste documente, așa cum am menționat anterior, constituie un contract între dvs. și Bloom Grow SRL, care conține drepturi și obligații reciproce. 

Prin utilizarea acestui site web în orice mod, declarați că aveți peste 18 ani și că recunoașteți în totalitate acești Termeni și condiții. Dacă acesta este cazul, vă rugăm să nu utilizați site-ul web.

Vă sfătuim cu tărie să imprimați sau să salvați acești Termeni și condiții (în versiunea aplicabilă datei comenzilor noastre acceptate), deoarece este posibil să nu le salvăm și să nu le puteți accesa ulterior.

 

DEFINITII

Prin continut, in sensul prezentelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:

  • Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui dispozitiv electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis, de catre BLOOMBIO.RO, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al BLOOMBIO.RO, catre oricare dintre CLIENTII Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de BLOOMBIO.RO intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care BLOOMBIO.RO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la BLOOMBIO.RO, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre BLOOMBIO.RO. 

VÂNZĂTOR – Bloom Grow S.R.L.

CUMPĂRĂTOR – persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care efectuează o comandă.

SERVICIU – serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice. 

MEMBRU – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site, care si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare. 

CLIENT – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator.

DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre BLOOMBIO.RO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea BLOOMBIO.RO cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre BLOOMBIO.RO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre BLOOMBIO.RO, indiferent de modalitatea de livrare;

COMANDĂ – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu mentionat in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

DREPTURI DE MARCA

SC BLOOM GROW SRL a înregistrat mărcile comerciale BLOOM, BLOOMBIO.RO și sigla BLOOM. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor mărci fără permisiunea prealabilă a SC BLOOM GROW SRL este o infracțiune care se pedepsește în condițiile legii.

 

 DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Întregul conținut al domeniului BLOOMBIO.RO, inclusiv fotografii, texte, grafică, pictograme, grafică, scripturi, programe și alte date, este deținut de BLOOMBIO.RO și furnizorii săi și este acoperit de legea drepturilor de autor și drepturilor de autor. Proprietatea intelectuală și industrială sunt două tipuri de proprietate. Utilizarea oricăruia dintre elementele menționate mai sus fără permisiunea BLOOMBIO.RO se pedepsește conform legilor actuale.

Membrul sau Clientul poate copia, încărca și / sau utiliza materiale numai în scopuri personale sau necomerciale care nu încalcă termenii și condițiile site-ului.

Nicio informație transmisă Membrului sau Clientului prin orice mijloc de comunicare (electronic, celular etc.) sau obținută de acesta prin accesare, vizitare și / sau vizionare nu constituie o obligație contractuală din partea BLOOMBIO.RO și / sau BLOOMBIO Angajat .RO care a facilitat transferul de conținut, dacă este cazul.

Orice utilizare a conținutului care nu este permisă în mod specific de contract sau orice acord de utilizare corespunzător, dacă există, este interzisă.

CONTACT

BLOOMBIO.RO publică identitatea actualizată și datele de contact pe web pentru a ține clienții și membrii informați.

Utilizând formularul sau serviciul de contact al site-ului, Membru sau Client autorizează BLOOMBIO.RO să îl contacteze prin orice mijloace disponibile, inclusiv mijloace electronice (e-mail) (e-mail, SMS).

Trimiterea formularului de contact, fie completat parțial sau complet, nu implică nicio obligație din partea BLOOMBIO.RO de a contacta membrul sau clientul.

EMAIL MARKETING SI ALERTE

Atunci când un membru sau un client deschide un cont pe site, aprobă documentul (Termeni și condiții) și selectează opțiunea de a vă abona la buletinul informativ sau Alertă prin SMS, își indică consimțământul pentru a primi buletine informative și / sau actualizări de la BLOOMBIO.RO prin e-mail. În conformitate cu prevederile art. 5.3, alegerea cu privire la acordul emis de Client sau Membru poate fi modificată în orice moment.

BLOOMBIO.RO poate și va utiliza datele colectate de la un Membru sau Client în scopul trimiterii de buletine informative și / sau notificări, atâta timp cât este respectată Politica de confidențialitate.

Membrul sau Clientul poate renunța la primirea newsletter-ului și / sau a alertelor în orice moment prin trimiterea unei cereri către BLOOMBIO.RO, de către Membru sau Client aparținând Membrului sau contului Clientului unde se efectuează modificarea / actualizarea; Legea nr. 506 din 2004, privind implementarea Directivei ePrivacy în România, permite companiilor precum BLOOMBIO.RO, care au clienți care au renunțat să primească buletine informative și / sau alerte, să facă acest lucru. În orice caz, nu este necesară permisiunea CLIENTULUI, însă trebuie inclus dreptul clientului de a obiecta la trimiterea acestor comunicări comerciale.

Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru documentul Termeni si Conditii.

 COMANDA DUMNEAVOASTRĂ

Cum plasați comanda

Comanda dvs. este o ofertă de a cumpăra ceva de la Bloom. Puteți achiziționa produse online sau prin telefon urmând instrucțiunile de pe site.

Măsurile pentru plasarea unei comenzi pe site sunt următoarele:

  • Accesați contul dvs. de utilizator și conectați-vă; (se poate face fără cont)
  • Alegerea produselor și plasarea lor în coșul de cumpărături;
  • Faceți clic pe butonul „Plătiți” pentru a vedea o listă a tranzacțiilor, prețurilor și costurilor de expediere;
  • Faceți clic pe butonul „Plătiți” pentru a vedea o listă a achizițiilor, prețurilor și costurilor de expediere;
  • Faceți clic pe butonul „Plătiți” pentru a vedea o listă a adreselor dvs. de facturare și distribuție;
  • Faceți clic pe butonul „Pasul următor” pentru a vedea o listă a metodelor de plată; Puteți introduce coduri de cupoane pentru a obține reduceri din gama de produse.
  • Transmiterea comenzii către noi;

De asemenea, puteți plasa o comandă de produs prin telefon furnizând operatorului nostru detaliile de care au nevoie pentru a crea un cont de client (în numele dvs.), inclusiv o adresă de e-mail corectă pentru aprobarea comenzii, precum și dovada acesteia.

Trebuie să vă asigurați că specificul comenzii dvs., precum și orice alte informații pe care ni le trimiteți, sunt corecte. Veți căuta, edita și remedia eventualele erori care ar putea apărea în timpul procesului de comandă, inclusiv verificarea listei articolelor comandate – folosind funcția „modificare” și / sau făcând clic pe butonul „Înapoi” din browser. Internet sau prin notificarea operatorului nostru cu privire la modificări (în cazul unei comenzi telefonice).Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.

Confirmarea comenzii și semnarea contractului

Vă vom da o primire a comenzii și un e-mail de aprobare după ce ați plasat o comandă pe site-ul web. Apoi și numai atunci putem avea o înțelegere contractuală.

Vă vom oferi un e-mail de confirmare cu detalierea comenzii dvs. telefonice și aprobarea acesteia după ce ați plasat o comandă prin telefon. Acest e-mail va oferi, de asemenea, linkuri către conținutul politicii de confidențialitate și la acești termeni și condiții, pe care vă încurajăm să le revizuiți. Transcrierea apelului telefonic demonstrează atât acceptarea dvs. de către comandă, cât și natura unui contract încheiat între dvs. și noi. Acordul vă obligă să ne plătiți pentru lucrurile pe care le-ați comandat. Vă recomandăm să salvați e-mailul în care vă aprobăm comanda și să confirmați încheierea contractului. Dacă nu se oprește conform regulamentului, tranzacția va continua până când toate bunurile cumpărate vor fi livrate și achitate integral.

Onorarea comenzii

Stocul mărfurilor comandate determină dacă vom satisface sau nu acea comandă. Dacă un produs comandat nu este disponibil în prezent, vă vom contacta cât mai curând posibil, sperăm înainte de a primi comanda; și dacă nu doriți să așteptați ca acesta să devină eligibil, vom face aranjamentele necesare pentru a rambursa în totalitate suma pe care ați plătit-o deja, în termen de 7 zile calendaristice de la decizia dvs.

Retur Comandă

Scriind un e-mail în formularul de pe pagina de contact www.bloombio.ro/contact și selectând departamentul: comenzi online, clientul are libertatea de a se retrage din ofertă în termen de 14 zile și de a restitui bunurile comandate, fără nicio scuză și fără orice responsabilitate din partea sa. Din momentul în care Cumpărătorul preia articolele, începe perioada de 14 zile.

 Vânzătorul va rambursa toate sumele obținute ca rambursare de la Cumpărător, inclusiv, acolo unde este cazul, costurile de expediere (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din opțiunea cumpărătorului de un alt sistem de livrare decât livrarea normală oferită de noi) în cazul rezilierii contractului.

În cazul în care Cumpărătorul a returnat Produsele sau a furnizat dovada returnării Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea notificării intenției sale de a se retrage din tranzacție, Vânzătorul va rambursa achiziția utilizând aceleași mecanisme de plată utilizate de cumpărător pentru vânzarea inițială. Prin urmare, Cumpărătorul trebuie să returneze și cadourile primite în locul efectuării comenzii înainte de a returna articolele.

Produsele deteriorate, despachetate, lipsă sau nesigilate trebuie returnate în ambalajul original. Datorită modului în care bunurile sunt tratate sau utilizate, mai degrabă decât cele necesare pentru a decide calitatea, caracteristicile și funcția produselor, consumatorul este responsabil de reducerea valorii produselor. Dacă Vânzătorul descoperă că articolele au fost afectate, banii plătiți vor fi deduși din costul total al articolului. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina Cumpărătorului.

Conform legii, dreptul de returnare nu se poate exercita asupra:

  • produselor susceptibile de a se deteriora sau asupra produselor termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);
  • produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă în cazul în care acestea sunt desigilate (exemple: alimente și cosmetice, etc.);
  • acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

LIVRARE

Termenul de livrare al produselor: 1 si 5 zile lucratoare in functie de stocul existent, in conditiile in care nu mai exista produsul in stoc Clientul este anuntat prin e-mail sau telefon.

 Pentru Comenzile primite de luni – vineri:

  • pana la orele 15:00 se proceseaza si se trimit spre beneficiar in aceeasi zi, caz in care livrarea se face in 24 de ore, exceptional in 48 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului
  • dupa orele 15 se proceseaza in aceiasi zi dar se trimit spre beneficiar in ziua urmatoare, caz in care livrarea se face in 48 de ore, exceptional in 72 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului

Pentru Comenzile primite vinerea dupa orele 14 pana luni:

  • se proceseaza luni si tot atunci se trimit spre beneficiari, livrarea se face in 24 de ore, exceptional in 48 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului

 Transportul Bunurilor se va realiza prin curier rapid, Clientul/Cumparatorul avand obligatia de a efectua plata cash la momentul livrarii.

 Taxa de transport perceputa este de 20 Ron pentru orice comanda

 Clientul nu este lipsit de obligatia de a achita contravaloarea transpotul in cazul in care produsele sunt livrate si neridicate. Costul transportul bunurilor de la sediu la destinatie si de la destinatie la sediu va fi facturatat si revine in datoria clientului sa o plateasca.

 Daca din cauze care tin de transportul bunurilor, produsele transportate prezinta daune, clientul este obligat sa reclame aceste probleme in scris sau la adresa de e-mail a societatii. Pentru a nu exista dubii privind conditiile de transport si pentru verificarea intergitatii produselor, clientul este obligat sa verifice marfa achizitionata in fata agentului livrator.

 Livrarea de produse se face doar pe teritoriul Romaniei.

PROMOȚII, REDUCERI SAU CONCURSURI

Putem avea promoții la anumite bunuri, putem găzdui concursuri cu premii sau oferim scăderi de preț sau livrare gratuită pentru comenzile care ating o anumită sumă stabilită de noi la discreția noastră. Acestea vor fi supuse unor termeni și condiții suplimentare sau reguli interne la momentul respectiv, care vor fi afișate individual pe site, pe lângă aceste T&C.

 ABONAREA/DEZABONARE LA NEWSLETTER

Ne puteți spune ce bunuri și servicii vă interesează și dacă doriți să primiți actualizări prin e-mail despre vânzări și evenimente speciale, cupoane și alte oferte exclusive, înregistrându-vă ca client Bloom BIO (oferindu-ne adresa dvs. de e-mail pentru a deschide un cont de utilizator). Puteți accesa fila „Contul meu BIO” din contul dvs. în orice moment pentru a vă verifica și menține înregistrările.

Dacă nu mai doriți să vă trimitem aceste buletine informative, vă puteți dezabona în orice moment făcând clic pe pictograma dezabonare din partea de jos a fiecărui e-mail sau pe site-ul nostru web. Vă vom șterge adresa de e-mail din lista de marketing prin e-mail Bloom BIO în cel mult 48 de ore. 

 

GARANȚII ŞI RĂSPUNDEREA NOASTRĂ

Conformitatea produselor și garanții

Dacă sunteți client, ne puteți cere să (a) reparați sau (b) să înlocuiți un produs care nu corespunde comenzii dvs. (acceptat și confirmat de noi conform acestor T&C) fără nicio plată de la dvs., în termen de 14 zile calendaristice de a fi notificat (dacă reparația sau înlocuirea se aplică acelui tip de produs și este posibil) sau (c) rambursați prețul dacă produsul nu corespunde comenzii dvs. (acceptat și confirmat de noi în conformitate cu aceste T&C) (cu condiția să returnați produsul către noi pe cheltuiala noastră – atunci când solicităm acest lucru).

Garanția pe care ați primit-o nu are nicio influență asupra celorlalte drepturi legale.

Dacă nu sunteți client, trebuie să inspectați toate bunurile imediat după primire și să ne anunțați în scris orice neconformitate în termen de 5 zile lucrătoare de la livrare. Dacă nu obținem aceste informații de la dvs. în termenul stabilit, bunurile vor fi considerate aprobate de dvs. și nu veți mai avea dreptul să revendicați neconformități (cum ar fi defecte aparente, defecte ascunse sau alte deficiențe etc.) ).

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@bloombio.ro sau prin intermediul paginii de contact a site-ului Bloom BIO dacă aveți nelămuriri cu privire la garanții. 

Răspunderea Noastră

În măsura permisă de statut, responsabilitatea Bloom BIO față de dvs. (consumator sau nu) în conformitate cu aceste T&C și politica de confidențialitate nu ar depăși prețul pe care l-ați plătit pentru bunurile cumpărate.

Dacă doriți să utilizați produsul, în ciuda faptului că ne reamintiți neconformitatea acestuia; dacă nu plătiți întreaga sumă pentru produs în termenul de facturare; sau dacă modificați produsul fără permisiunea noastră scrisă expresă, nu vom fi răspunzători.

Trebuie să ne compensați pentru toate pierderile suferite ca urmare a încălcării acestor termeni și condiții.

În plus, dacă nu sunteți client, nu vom fi responsabili față de dvs. pentru niciunul dintre următoarele:

  • daune economice (de exemplu, pierderi de venituri, beneficii sau afaceri) sau daune reputaționale
  • Prejudicii imprevizibile sau indirecte;
  • În alte cazuri prevăzute de lege.

RECLAMAȚII

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail dacă aveți nelămuriri sau nemulțumiri. Ne propunem să soluționăm orice proces potențial în termen de 10 zile (cu excepția cazului în care statutul solicită un alt interval de timp) și vă vom notifica decizia noastră.

De asemenea, vă puteți adresa:

Autorității Naționale Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor 

Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale 

Ministerului Sănătății

Iar dacă sunteți consumator, aveți și dreptul să contactați Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, când considerați că vi s-au încalcat drepturile.