Reteta

Clatite vegane cu banana – 4 pasi simpli

Clatite vegane cu banana

Clatite cu Banane Vegane

Clătite ușoare de banane vegane! Perfect pentru un delicios mic dejun vegan sau pentru o gustare între mese. Rapid, ușor și foarte pufos!

Aceste clătite de banane vegane sunt ușoare și pufoase, cu o mulțime de aromă de banane, și servite cu afine și sirop/dulceață, fac un deliciu perfect pentru micul dejun. Pentru mine sunt unele dintre cele mai bune clătite încercate, dar asta poate se datorează gustului de Banană.

Instrucțiuni

Aluatul poate fi ajustat, se pot adăuga prafuri proteice pentru atleți sau folosi tipuri de făină fără gluten sau diferiți alergeni.

Într-un bol separat se amestecă făina, puțin zahăr, praf de copt, sarea și scorțișoara. Așadar, prepararea aluatului este doar un caz simplu de a cernea niște făină într-un bol de amestecare și a adăuga puțin zahăr, praful de copt, sarea și scorțișoara și a amesteca împreună.

Se iau bananele și se pun într-un bol, unde se strivesc cu o furculiță până se fluidizează. Se adaugă treptat amestecul de făină, iar apoi se adaugă laptele vegetal și vanilia. Aluatul tău va fi destul de gros.

Încălziți o tigaie cu ulei de cocos până când este fierbinte și apoi adăugați în jur de un polonic de aluat pentru prima dvs. clătită. Când începe să arate puțin uscat de-a lungul marginilor, cu bule mici deasupra, este timpul să-l răsturnați și să-l gătiți pe cealaltă parte, până când se rumenesc frumos.

Scurtătură: Dacă aveți un mixer sau un blender puteți să-l folosiți pentru prepararea aluatului. Deci, în această privință,poate ușura puțin munca, dar din moment ce această rețetă folosește doar câteva banane și o lingură de ulei de nucă de cocos, puteți strivi totul într-un castron. Aluatul dvs. nu va fi la fel de lin, dar nu am observat nicio diferență în rezultatul final.

Chiar și cu cantitatea perfectă de banane din aceste clătite, trebuie totuși să le gătiți până când se rumenesc foarte frumos pe fiecare parte, răsturnând des și apăsând cu spatula, astfel încât să aibă timp să se pregătească perfect în interior.

Servire

Aici poate fi la liberul gust, eu unul prefer să adaug fructe peste (afine, căpșuni, zmeură) de preferat ceva proaspăt și cu un gust ce completează banana. De asemenea un gem, o dulceață sau un sirop poate da o savoare unică în funcție de preferințele dvs.

Eu am obținut dintr-un aluat cam 8 porții de clătite, timpul de preparare undeva la 30 de minute.

Informații nutriționale: Porție: 1 Clătite Calorii: 124 Zahăr: 5g Sodiu: 281mg Grăsimi: 2.3g Grăsimi saturate: 1.5g Carbohidrați: 22.9g Fibre: 1.1g Proteine: 2.9g

Clatite-vegane-cu-banana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *