Informații despre Plată

Plăți

Prețul bunurilor comandate, precum și orice TVA relevantă și alte taxe asociate (dacă există), sunt cele văzute pe site-ul nostru web în momentul în care trimiteți comanda. Se vor schimba din când în când, dar modificările vor afecta doar plățile viitoare, nu și cele care au fost deja aprobate și confirmate.

Costul transportului prin curier este adăugat la prețul de achiziție și se reflectă pe site-ul web atunci când plasați o comandă. Acestea sunt determinate de sistemul de distribuție pe care îl alegeți.

Ne străduim să ne asigurăm că prețul listat pe site-ul web este corect și complet. Cu toate acestea, dacă prețul unui produs de pe site a fost declarat greșit, nu suntem obligați să vă oferim produsul la prețul incorect dacă vă avertizăm despre eroare înainte de a primi comanda dvs. Veți putea stabili dacă doriți sau nu să cumpărați marfa la prețul corect în această situație. Dacă nu doriți produsul la prețul corect, vom rambursa toate plățile deja efectuate integral în termen de 7 zile calendaristice de la notificarea dvs.

Modalități de plată

Dacă sunteți client, puteți plăti prin card bancar prin BTepos (procesatorul de plăți online al BANCA TRANSILVANIA SA ), numerar la sosire sau prin transfer bancar / ordin de plată în contul bancar Bloom BIO: RO85 BTRL RONC RT05 8667 7601, care este disponibil la Banca Transilvania – Pitești Sucursala Nord.

Ne rezervăm dreptul de a anula (rezilia) contractul cu dvs. printr-o notificare clară, pe care vi-o putem oferi și prin e-mail, dacă (1) banii care ne sunt plătiți nu sunt plătiți sau (2) o dată plătiți sau nejustificat redus față de totalul sumei.

Bloom Bio nu ține evidența informațiilor despre cardul dvs. de credit sau a achizițiilor pe care le efectuați pe site-ul nostru. BANCA TRANSILVANIA SA  le folosește (compania parteneră pentru procesarea sigură a plăților). Vă sugerăm să citiți Politica de confidențialitate pentru mai multe detalii.