Livrare

Termenul de livrare al produselor: 1 si 5 zile lucratoare in functie de stocul existent, in conditiile in care nu mai exista produsul in stoc Clientul este anuntat prin e-mail sau telefon.

 Pentru Comenzile primite de luni – vineri:

  • pana la orele 15:00 se proceseaza si se trimit spre beneficiar in aceeasi zi, caz in care livrarea se face in 24 de ore, exceptional in 48 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului
  • dupa orele 15 se proceseaza in aceiasi zi dar se trimit spre beneficiar in ziua urmatoare, caz in care livrarea se face in 48 de ore, exceptional in 72 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului

Pentru Comenzile primite vinerea dupa orele 14 pana luni:

  • se proceseaza luni si tot atunci se trimit spre beneficiari, livrarea se face in 24 de ore, exceptional in 48 ore daca beneficiarul nu locuieste in aria de acoperire a curierului

 Transportul Bunurilor se va realiza prin curier rapid, Clientul/Cumparatorul avand obligatia de a efectua plata cash la momentul livrarii.

 Taxa de transport perceputa este de 20 Ron pentru orice comanda

 Clientul nu este lipsit de obligatia de a achita contravaloarea transpotul in cazul in care produsele sunt livrate si neridicate. Costul transportul bunurilor de la sediu la destinatie si de la destinatie la sediu va fi facturatat si revine in datoria clientului sa o plateasca.

 Daca din cauze care tin de transportul bunurilor, produsele transportate prezinta daune, clientul este obligat sa reclame aceste probleme in scris sau la adresa de e-mail a societatii. Pentru a nu exista dubii privind conditiile de transport si pentru verificarea intergitatii produselor, clientul este obligat sa verifice marfa achizitionata in fata agentului livrator.

 Livrarea de produse se face doar pe teritoriul Romaniei.

Politica de Retur

 Cumpărătorul are dreptul ca în termen de 14 zile să se retragă din contract și să returneze Produsele achiziționate, fără nicio justificare și fără nicio obligație din partea acestuia scriind un email de intentie catre adresa contact@bloombio.ro.

 Termenul de 14 zile începe să curgă din momentul intrării Cumpărătorului în posesia Produselor

 În situația renunțării la contract Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului, inclusiv, după caz, costurile livrarii,  (cu excepția costurilor suplimentare generate de alegerea unei alte modalități de livrare decât livrarea standard oferită de noi).

 Vânzatorul va returna plata folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială  în termen de maxim 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract, dacă în cadrul acestui termen Cumpărătorul a returnat Produsele sau a făcut dovada returnării către Vânzător. Odată cu returnarea produselor Cumpărătorul trebuie să returneze și cadourile livrate în considerarea efectuării comenzii.

 Produsele trebuie returnate în ambalajul original, nedegradat, desfăcut, rupt sau desigilat. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului în care sunt manipulate sau folosite, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. În situțtia în care Vânzătorul constată că bunurile suferă degradări, din suma încasată se va scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

 Cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina Cumpărătorului.

 Conform legii, dreptul de returnare nu se poate exercita asupra:

  • produselor susceptibile de a se deteriora sau asupra produselor termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);
  • produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă în cazul în care acestea sunt desigilate (exemple: alimente și cosmetice, etc.);
  • acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;